تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم بازیگری که تهدید به قتل شد، که بود؟+عکس

ساعت 24-روز گذشته در سایتهای خبری و کانالهای تلگرامی خبری منتشر شد که چندی پیش با شکایت بازیگر معروف تلویزیون به‌نام «ب» پرونده ای در پلیس فتای استان البرز به جریان افتاد.

ا این زن بازیگر در تشریح ماجرا گفت مدت‌ها بود که در یکی از شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتم تا اینکه چندی پیش فردی که صفحه‌ مرا دنبال می‌کرد و مدعی بود که از علاقه‌مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌هایش شروع شد و مدام پیام می‌فرستاد و درخواستش را تکرار می‌کرد.

سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد.او در شبکه‌های اجتماعی به من توهین می‌کرد و حتی تهدید می‌کرد که مرا به قتل می‌رساند یا اینکه رویم اسید می‌پاشد.
در حالی که در خبرهای دیروز نامی از این بازیگر برده نشده بود دیشب در اخبار بیست وسی نام این بازیگر مشخص شد و این بازیگر یعنی بهاره افشاری در گفت وگویی با خبرنگار این برنامه ،جزییات بیشتری از این ماجرا رابازگو کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم بازیگری که تهدید به قتل شد، که بود؟+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..