تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیک بستنی شکلاتی با سس کارامل و نارگیل

کد خبر: ۴۶۲۴۸۳

۵۶۰  بازدید

کیک شکلاتی زیر حاوی خامه شکلات، گردو و بستنی و سس کارامل و نارگیل می باشد.

وب سایت سوران: کیک شکلاتی زیر حاوی خامه شکلات، گردو و بستنی و سس کارامل و نارگیل می باشد.

مواد لازم:


آرد سفید 1 پیمانه جوش شیرین نصف قاشق چای خوری شکلات شیرین ذوب شده 200 رم کره ی ذوب شده یک دوم پیمانه شکر یک دوم پیمانه تخم مرغ  2 عدد وانیل 1/2 قاشق چای خوری شیر  یک دوم پیمانه آب یک چهارم فنجان نمک 1/4 قاشق چای خوری کارامل مقداری نارگیل مقداری طرز تهیه کیک بستنی شکلاتی کاراملی

طرز تهیه :

1- از قبل فر را در درجه ی 350 فارنهایت گذاشته و آرد و نمک را جداگانه در ظرفی تفت می دهیم.

2- در یک قابلمه کوچک شکلات و آب را با یکدیگر ترکیب می کنیم. حدود 10 دقیقه روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کاملا ذوب شود.

3- در یک کاسه نسبتا بزرگ کره را خوب هم می زنیم تا یکدست شود و 30 ثانیه این کار را ادامه می دهیم. تخم مرغ و وانیل را هم به مواد اضافه می کنیم و به مدت 1 دقیقه با همزن برقی آن را هم می زنیم. مخلوط آرد و شیر را هم کم کم به مواد اضافه می کنیم و خمیر آماده شده را با قاشق در فنجان هایی می ریزیم

4- خمیر آماده شده را به مدت 25 دقیقه در حرارت می گذاریم تا کاملا پخته شود و برای اینکه مطمئن شویم تا پخته شده می توانید یک خلال دندان را در آن فرو کنید تا ببینید پخته شده است یا خیر.

5- کیک آماده شده را در یک ظرف خاص ریخته و بستنی و کارامل را هم روی آن قرار داده و گردو و نارگیل های برشته شده را هم روی آن اضافه می کنیم .

برشته کردن نارگیل ها و درست کردن مواد روی کیک:

در ابتدا نارگیل ها را پوست کنده و آنها را خلال کرده و در نهایت در فر در درجه 350 فارنهایت قرار داده و 2 تا 3 دقیقه این کار را ادامه می دهیم و در حین کار مدام آن ها را تکان می دهیم تا نسوزد و برشته شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیک بستنی شکلاتی با سس کارامل و نارگیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..