تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری ازطرح گازرسانی به فاز C شهرک هشت بهشت

طرح گازرسانی به فاز C شهرک هشت بهشت با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در بازدید از اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: هدف ما خدمت به مردم است و خدا را بسیار شاکریم که این امر در این مناطق به خوبی محقق شده و رضایتمندی مردم و مسئولان شهرستان را به دنبال داشته است.
وی در ادامه بازدید، ضمن دیدار با فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، از فرماندار این شهرستان خواست تا در زمینه وصول مطالبات، ترغیب مردم به پرداخت به موقع قبوض گازبها، عدم دستکاری تجهیزات گازرسانی به ویژه کنتورهای گاز و هماهنگی در خصوص حفاری‌های  سطح شهرستان جهت جلوگیری از خسارات  وارده به تاسیسات و شبکه های گاز که علاوه بر خسارات مادی، خطرات زیادی نیز در پی خواهد داشت، با اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.
علوی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز، افزود: شبکه گازرسانی کشور بهم پیوسته و از خطوط سراسری انتقال گاز تغذیه می شوند، بنابراین لازم است برای گازرسانی مستمر به تمام نقاط کشور به ویژه نقاط سردسیر و مرزی غرب و شمال کشور، همه مشترکین اعم از؛ خانگی، تجاری و صاحبان صنایع، در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین ضمن تشکر از زحمات شهرداری شاهین شهر  به خاطر همکاری و ایجاد شرایط لازم برای اجرای پروژه گازرسانی فاز C شهرک هشت بهشت، گفت: کار شبکه گذاری داخلی پروژه انجام شده و در دهه فجر پیش رو، افتتاح خواهد شد.
فرماندار شاهین شهر و میمه نیز ضمن تشکر از خدمات کارکنان اداره گاز شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: منطقه شاهین شهر و میمه به غیر از شهرک هشت بهشت از نظرگازرسانی مشکلی نداشته و خوشبختانه عملیات گازرسانی در فاز C این شهرک نیز در حال انجام است.
 وی افزود: گاز طبیعی به عنوان یک عنصرکلیدی برای توسعه صنعت، تولید و اشتغال در این شهرستان محسوب می‌شود؛ چراکه صنایع زیادی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری ازطرح گازرسانی به فاز C شهرک هشت بهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..