تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با دفاتر فاقد مجوز فروش تور برخورد قانونی می شود

مسؤول نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: افرادی که قصد سفر به مقاصد داخلی و یا خارجی از طریق تورهای گردشگری دارند باید از حق‌وحقوق قانونی خود مطلع باشند.

به گزارش خبرنگار «شمانیوز» از شیراز، محمدکاظم بهادری‌پور با اشاره به اینکه افرادی که قصد سفر به مقاصد داخلی و یا خارجی از طریق تورهای گردشگری دارند باید از حق‌وحقوق قانونی خود مطلع و مواردی را مدنظر قرار دهند بیان کرد: این دسته از افراد باید در انتخاب دفاتر یا شرکت‌هایی که مجری تور هستند دقت کنند، دفتر با عنوان خدمات مسافرتی یا جهانگردی باشد و همچنین از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجوز فعالیت خود را دریافت کرده باشد.
وی اظهارداشت: دفاتر یا شرکت‌های دارای مجوز از این سازمان موظف به انعقاد قرارداد و ارائه یک نسخه از آن به مسافر هستند که این قراردادها دارای آرم سازمان میراث فرهنگی است.
او در ادامه با اشاره به اینکه خرید تور باید فقط از دفاتر این شرکت‌ها انجام شود، افزود: دفاتر یا شرکت‌های فاقد مجوز از این سازمان اعم از دفاتر یا شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی که فقط مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشور و دفاتر یا شرکت‌های زیارتی که مجوز سازمان حج و زیارت برای اعزام افراد به سفرهای زیارتی عراق، عربستان و سوریه را دارند نمی‌توانند نسبت به فروش تورهای گردشگری داخلی و مشهد مقدس و تورهای خارجی سفر به سایر کشورها اقدام کنند و در صورت انجام، مرتکب تخلف شده و با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
وی در مورد ترفند افراد سودجو در این خصوص گفت: برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی اقدام به خرید تور سفرهای ارزان‌قیمت از افراد ناشناس در فضاهای مجازی می‌‌کنند که با سوءاستفاده‌های مالی و کلاه‌برداری مواجه می‌شوند.
وی بیان کرد: این اداره کل حسب وظایف قانونی خود با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و پلیس فتا با افراد و واحدهای فاقد مجوز برخورد قانونی می‌‌کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با دفاتر فاقد مجوز فروش تور برخورد قانونی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..