تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه‌های امروز جهان/ مسی در خطر

در این مطلب به بررسی روزنامه‌های معتبر ورزشی اروپا می‌پردازیم.

 به گزارش کاپ، روزنامه مارکا این بار بارسلونا را سوژه جلد خود کرده و با انتشار عکسی از لیونل مسی، تیتر« نه پیشنهاد و نه برنامه‌ای متقاعدکننده» را در اشاره به انفعال آبی و اناری‌ها در تمدید قرارداد ستاره بزرگ دنیای فوتبال روی جلد برده است. به بازی امشب رئال مادرید در خانه مقابل سلتاویگو در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا اشاره شده است و از این بازی، جدالی حساس نامیده شده است.

مارکا

مارکا

 روزنامه «آس» در آستانه بازی امشب رئال مادرید مقابل سلتاویگو در جام حذفی اسپانیا تیتر زده: زیدان از خودش دفاع می‌کند.

منظور از دفاع، تلاش برای کسب برتری پس از یک شکست غافلگیرکننده مقابل سویاست. در بخشی دیگر ایوان راکیتیچ به دفاع از عملکرد لوئیس انریکه پرداخته و گفته او به هیچ‌وجه یک مربی ناکام نیست. به رقابت‌های تنیس ملبورن و برتری همه بزرگان در دور اول اولین گرنداسلم سال هم پرداخته شده است.

آس

آس

 

 روزنامه‌ «ال‌موندو» به نقش مسی در موفقیت‌های اخیر بارسلونا پرداخته و همکاری او با نیمار را عاملی جهت بازگشت هر چه زودتر ستاره برزیلی به روزهای خوب دانسته است. بازی رئال مادرید و سلتاویگو از دریچه‌ای خاص مورد توجه قرار گرفته است. رئال مادرید در صورت عدم کسب برتری دوباره مورد انتقاد قرار می‌گیرد. وضعیت آبلاردو روی نیمکت خیخون از دید این روزنامه پنهان نمانده و مورد اشاره قرار گرفته است.

ال موندو

ال موندو

 «گاتزتادلواسپورت» تصویری از گل زیبای اینتر در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل بولونیا را با تیتر «معکوس در نیمه» روی جلد برد. منظور از این تیتر، عملکرد کاملا متفاوت و موفق اینتر در نیمه فصل نسبت به ابتدای فصل است. نبرد گاسپارینی و آلگری در قالب سرمربیان یوونتوس و آتالانتا در قسمت بالای جلد دیده می‌شود. فالکائو، اسطوره برزیلی رم در مصاحبه‌ای از عملکرد کلی تیم اسپالتی ابراز رضایت کرد.

گاتزتا

گاتزتا

 «اکیپ»در آستانه بازی جذاب المپیک مارسی و پاری‌سن‌ژرمن از افزایش تدابیر شدید از بیم بمب‌گذاری و خرابکاری رو به افزایش گروه‌های تروریستی نوشته است. برتری فرانسه مقابل روسیه در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان هم به شکل خاصی روی جلد مورد تمجید قرار گرفته. باشگاه‌های فرانسوی به خاطر وجود بحران مالی و ناتوانی در خرید بازیکنان کلیدی زیرسوال رفته‌ و تخطئه شدند.

اکیپ

اکیپ


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه‌های امروز جهان/ مسی در خطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..