تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود تجهیزات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی به روستای «ام حیران»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بیشتری به روستای ام حیران واقع در شمال شرق حوره در النقب واقع در اراضی اشغالی 1948 ارسال کرد.

این در حالی است که این رژیم روستای ام حیران را منطقه نظامی بسته اعلام و قانون منع آمد و شد را در آنجا برقرار کرد.

شهروندان فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز در روستای ام حیران واقع در شمال شرق حوره در النقب واقع در اراضی اشغالی 1948 جمع شدند تا از تخریب خانه‌های این روستا توسط نظامیان رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

این در حالی است که ده‌ها نظامی اسرائیلی به این روستا یورش برده و با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند که در پی این تیراندازی، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده و چند شهروند فلسطینی از جمله ایمن عوده نماینده عرب کنست، زخمی شدند. حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

رژیم صهیونیستی مدعی شده است که یکی از نظامیانش در جریان زیرگرفته شدن با خودروی یک شهروند فلسطینی، کشته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود تجهیزات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی به روستای «ام حیران»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..