تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"تسخیری" مسئول دفتر نمایند«

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری با حکم آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان منصوب شد.

صبح امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام تسخیری به‌عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه معرفی شد و از حجت الاسلام معتمد تقدیر به‌عمل آمد.

حجت الاسلام تسخیری تا پیش از این مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر و تنکابن بود.

حجت الاسلام عزت الله معتمد که تا پیش از این مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان بود به‌عنوان رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی نیروهای مسلح شد منصوب شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"تسخیری" مسئول دفتر نمایند«»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..