تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی شرکت پست ایران برای فعالیت در سوریه/ راه اندازی فیبرنوری دمشق – بغداد – تهران

13940408000829_PhotoA مدیرعامل شرکت ملی پست ایران پیشنهاد ضرب تمبر مشترک حضرت معصومه (س) و حضرت زینب (س) میان دو کشور ایران و سوریه را ارایه کرد، وزیر ارتباطات سوریه هم خواستار احداث فیبرنوری دمشق – بغداد – تهران شد.
به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار وزیر ارتباطات سوریه با وزیر فناوری اطلاعات و فناوری کشورمان با اشاره به همکاری این شرکت با کشورهای همسایه گفت: اخیرا همکاری پست ایران با کشور عراق آغاز شده است که طی آن ۳۰ مسیر برای ترانزیت مرسولات پستی این کشور استفاده می شود.
وی از همکاری شرکت ملی پست ایران با دیگر کشورهای غیرهمسایه نیز خبر داد و افزود: هم اکنون در زمینه ترانزیت زمینی با کشورهای آلمان و اتریش نیز همکاری داریم که در ادامه همکاری های بین المللی آمادگی داریم تا در زمینه های پست فیزیکی، پست الکترونیکی، پست مالی و همچنین در زمینه کدپستی و GNAF و برگزاری نمایشگاه های مشترک تمبر با کشور سوریه اقدام کنیم.مهری با ارایه پیشنهادی مبنی بر ضرب تمبر مشترک حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) میان دو کشور ایران و سوریه اظهار کرد: یکی از مباحث جدیدی که در دنیا به آن پرداخته می شود داده های بزرگ است که می تواند در توسعه فعالیت های تجاری موثر باشد که ایران آمادگی دارد در این زمینه نیز با سوریه همکاری کند.احداث فیبرنوری دمشق – بغداد – تهرانعلی الظفیر وزیر ارتباطات سوریه نیز با استقبال نسب به همکاری پستی با ایران، گفت: مایلیم که از فرایند پیشرفت و توسعه پست ایران مطلع شویم که بر همان اساس زمینه رشد پست در کشور سوریه فراهم باشد.
وی با بیان اینکه باید نهایت استفاده را از شرایط جغرافیایی و سیاسی ایران، عراق و سوریه کرد، افزود: انشالله بعد از پیروزی کامل بر آفت تروریسم باید به فکر احداث فیبرنوری دمشق – بغداد – تهران باشیم چراکه از یک طرف سوریه می تواند دروازه اروپا محسوب شود و از طرف دیگر ایران می تواند دروازه به خاور دور باشد.
وزیر ارتباطات سوریه اجرای این پروژه را پیش از رخدادهای سوریه دارای قابلیت اجرایی دانست و اظهار کرد: امیدواریم این پروژه از تاریکی بیرون آید و هرچه زودتر اجرایی شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی شرکت پست ایران برای فعالیت در سوریه/ راه اندازی فیبرنوری دمشق – بغداد – تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..