تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین رویداد کارآفرینی و کسب‌ و کار (رویداد شتاب)

951029963313365 چهارمین رویداد کارآفرینی و کسب‌ و کار (رویداد شتاب) از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ اساعت ۱۵:۳۰ تا جمعه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰ در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران (مدیر اینفو) ، رویداد شتاب یک رویداد آموزشی-تجربی‌ست که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا. در این برنامه شرکت‌کنندگان (۷۰ تا ۱۵۰ نفر در ۶ تا ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین رویداد کارآفرینی و کسب‌ و کار (رویداد شتاب)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..