تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه‌ای از نشست خبری رئیس جمهور

Complain of the President press conference 1 گلایه‌ای از نشست خبری رئیس جمهوربه گزارش آسمونی:

نشست خبری رئیس جمهور با طرح گلایه هایی از سوی برخی رسانه ها برگزار شد.
نشست خبری حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

معمول است که همه رسانه ها با انواع دیدگاه ها و سلیقه های فکری در نشست های خبری مسئولین حضور داشته و سوالات و مطالبات خود و جامعه را مطرح کنند.

با این حال، نقطه عطف نشست خبری دیروز به موضوعاتی نظیر فواید برجام در یک سالگی آن، حضور نیافتن فردی در مراسم تشییع آیت الله هاشمی و دفاع از خرید هواپیما محدود شد و بقیه مسائل نظیر مشکلات عدیده اقتصادی و اشتغال از دیدگاه رئیس جمهور تا حد زیادی مغفول ماند.

در نشست خبری دیروز رئیس جمهور، رسانه های خارجی و داخلی نزدیک به طیف دولت، در میان پرسش کنندگان سوال ها قرار گرفتند و رسانه های منتقد کابینه نظیر فارس، تسنیم، مهر، میزان و… از حضور پشت تریبون و طرح سوال، محروم ماندند که همین موضوع با اعتراض آن ها روبه رو شد.

منتقدین معتقد بودند نگاه برگزارکنندگان نشست خبری قرابتی با شعار رئیس جمهور در فراهم کردن فضای نقد و نقادی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

- همین حالا عضو کانال تلگرام آسمونی شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه‌ای از نشست خبری رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..