تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکتری از 2 بهمن آغاز می شود

چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 11:212017-01-18دانش

رییس صندوق رفاه دانشجویان از ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دانشجویان دکتری از 2 بهمن و احتمال واریز آن تا پایان اسفند خبر داد.

- ذوالفقار یزدان مهر، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره روند ثبت نام و پرداخت مرحله دوم وام ویژه دکتری گفت: ثبت تقاضای وام ویژه دکتری مرحله دوم، برای سه ماه دی، بهمن و اسفند از تاریخ 2 بهمن 95 از طریق سیستم اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آغاز می شود و تا اول اسفند ادامه دارد.

اگر دانشگاه ها هم بتوانند لیست دانشجویان تایید شده را به موقع به صندوق بفرستند، تا پایان اسفند مبلغ تایید شده به حساب دانشجویان واریز می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در حال حاضر واریز مرحله اول وام ویژه دکتری به حساب دانشجویان به پایان رسیده است و صندوق رفاه دانشجویان به طور متوسط به هر دانشجو 700هزار تومان وام پرداخت کرده است.

یزدان مهر افزود: این وام به همه متقاضیان واجد شرایط در مرحله دوم هم پرداخت می شود، دانشجویانی که دارای پایان نامه های کاربردی هستند، 750هزارتومان و سایر دانشجویان دکتری 650هزار تومان دریافت می کنند و به طور متوسط هر سه ماه یکبار حدود دو میلیون و 300هزارتومان به هر دانشجوی دکتری پرداخت می شود.


کلید واژه ها: دانشجویان - صندوق رفاه دانشجویان - دانشجو - دکتری - صندوق - رفاه - ثبت نام - وزارت علوم - دانشگاه - وزارت - پایان نامه - علوم - خبرگزاری - کاربردی - خبرنگار - فناوری - شرایط - تاریخ - لیست - مبلغ - نامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکتری از 2 بهمن آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..