تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله بزرگ پارچه قاچاق به مقصد نرسید/کشف و ضبط 104 طاقه پارچه پرده ای در محور زنجان -خرمدره

ساعت: 10:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1009682

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط محموله بزرگ پارچه قاچاق در محور زنجان- خرمدره خبر داد و گفت: در این راستا 104 طاقه پارچه پرده ای طرح دار در محور زنجان -خرمدره کشف و ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان یکدستگاه خودروی نیسان در محور زنجان -خرمدره متوقف و و مورد بازرسی قرار گرفته است، اظهار کرد: در بازرسی از خودروی نیسان تعداد 104 طاقه پارچه پرده ای طرحدار محصول کشور ترکیه کشف و ضبط شده است.

 وی با بیان اینکه پرونده متهم بصورت خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر تشکیل و جلسات رسیدگی برگزار شد،گفت: راننده خودرو ضمن قبول مالکیت محموله ،اعلام کرد هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر در راستای ورود قانونی کالاها به داخل کشور را ندارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه طبق ارزش گذاری اولیه ،ارزش محموله یک میلیارد و 130 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پرونده متهم در حال سیر مراحل قانونی بوده تا حکم مقتضی صادر شود.

تأیید حکم 948 میلیون ریالی دو پرونده قاچاق کالا در شعب تجدیدنظر سازمان

ممیزی از تأیید حکم 948 میلیون ریالی دو پرونده قاچاق کالا در شعب تجدیدنظر سازمان خبر داد و گفت: این پرونده درخصوص قاچاق 71 دستگاه گوشی تلفن همراه در شهرستان خدابنده و 18 هزارو 900 لیتر نفت سفید در شهرستان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پرونده ها پس از احراز قاچاق بودن محموله های مکشوفه علاوه بر ضبط محموله ها و خودروی حامل گوشی تلفن همراه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 948 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: با اعتراض متهمان،پرونده ها در شعب تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد بررسی واقع ،در نهایت بدلیل صدور احکام بر اساس موازین قانونی ،آراء صادره عینا تأیید و لازم الاجرا شده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله بزرگ پارچه قاچاق به مقصد نرسید/کشف و ضبط 104 طاقه پارچه پرده ای در محور زنجان -خرمدره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..