تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور 190 مورد مجوز سقط درمانی در آذربایجان‌شرقی

ساعت: 11:16 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1009879

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از صدور 190 مورد مجوز سقط درمانی در 9 ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آنا خبر، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 2888 نفر برای اخذ مجوز سقط درمانی به ادارات پزشکی قانونی در استان مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد برای 190 نفر مجوز سقط درمانی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 167 فقره مجوز صادر شده بود حدود 14 درصد افزایش داشته است.

صمدی‌راد اضافه کرد: کل مجوز صادره سقط درمانی در سال گذشته برابر با 389 مورد بوده است.

وی تصریح کرد: در آذر ماه امسال نیز از 29 پرونده تشکیل شده در این زمینه به 18 نفر مجوز سقط درمانی صادر شده که نسبت به سال گذشته در این ماه که 24 مجوز صادر شده بود 6 مورد کاهش یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور 190 مورد مجوز سقط درمانی در آذربایجان‌شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..