تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر از وزیر راه و شهرسازی بابت همدردی با کارکنان راهداری کشور!!!

ساعت: 09:26 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1009613

در پی چند ماه بی حقوقی کارکنان راهداری صورت گرفت،

آقای وزیر، از همدردی شما در خصوص معیشت کارکنانتان راهداری کل کشور از شما سپاسگذاریم!!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، آقای وزیر می دانیم که خیلی زحمت می کشید و این روزها نیز به خاطر دیدن ثمره ی تلاشهایتان، که آمدن اولین هواپیمای نو به کشور بعد از انقلاب است، بسیار خوشحالید.

می دانیم که شما هم می دانید چند ماهی هست که کارکنان راهداری زیر مجموعه شما حقوق دریافت نکرده اند و این علی رغم تلاشی است که شما انجام داده اید و معلوم نیست چه دستهایی مانع تحقق پرداخت حقوقهای ما می شود؟؟؟

می دانیم که شما نیز همدرد با ما هستید و برای اینکه این همدردی را به اثبات برسانید ، شما هم مثل ما الان چند ماه است که حقوق خود را نگرفته اید!!!

اما آقای وزیر حقوق شما زیاد است و اگر چند ماه هم حقوق نگیرید می توانید از پس انداز خود استفاده کنید ولی یک کارمند ساده زیرمجموعه شما، حقوق آنچنانی ندارد که بخواهد پس انداز نماید و در روزهایی که چند ماه بی حقوق مانده از پس اندازش استفاده نماید!!؟؟

آقای وزیر از بابت این که بعد از چند دهه ، برای اولین بار یک هواپیمای نو به مجموعه ی هواپیماهای کشور اضافه شده خیلی خوشحالیم ولی باور کنید از همکاران ما چند نفری زیر بار قرضهای این چند ماهه ، کمرشان شکسته و زندگیشان در حال از هم پاشیدن است!!

باز خدا پدرتان را بیامرزد که بالاخره حقوق آبان ماه را در دی ماه دادید ولی مغازه دار سر کوچه و قسطهای بانکی، اجاره خانه و ... همه به دنبال حقوق ما هستند و البته حق هم دارند.

خودمان دیده ایم که همان مغازه دار هم سر پرداخت پول چکهایش چه بدبختیها می کشد و چه منتها را تحمل می کند!

آقای وزیر ای کاش آنقدر که برای آمدن آن هواپیمای ایرباس خوشحال بودید، برای پرداخت حقوقهای ما هم تلاش می کردید و از بابت پرداخت آن خوشحالی می کردید؟!!

آقای وزیر ای کاش در یکی از مصاحبه های خودتان، از بابت این که خانوارهای زیادی از کارمندان شما چند ماه است که حقوق نگرفته اند، با ما همدردی می کردید و فقط همین!!!

آقای وزیر حرفهایمان زیاد است ولی نمی دانم به گوش شما می رسد یا نه؟ اما باید گوشه ای از درد و دلهایمان را به شما می گفتیم و دلخوش می داشتیم که ان شاء الله وزیر ما که هم طبقه ی خودمان است و نه فیش نجومی دارد و نه بده بستان رانتی و ...، حتما پی گیر مشکلات ما به خصوص پیگیر حقوقهای معوقه ما خواهد بود.

از طرف جمعی از راهدارانی که چند ماه است حقوق خود را نگرفته اند.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر از وزیر راه و شهرسازی بابت همدردی با کارکنان راهداری کشور!!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..