تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۹۰ درصدی اعتبارات مدیریت بحران شهرستان گرمه

ساعت: 09:45 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1009764

فرماندار شهرستان گرمه از افزایش 90 درصدی اعتبارات مدیریت بحران این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمه، علی محمدزاده  فرماندار شهرستان گرمه در هفتمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان اینکه دی‌ماه آخرین مهلت دریافت اسناد و اوراق خزانه‌ای است گفت: دستگاه‌هایی که توانایی جذب این اسناد را در مدت باقیمانده دارند بایستی هر چه سریعتر اقدام نمایند چراکه در غیر اینصورت به ادارات کل آنها اعلام می‌شود و در صورت عدم توانایی در جذب، اعتبارات آنها با اعتبارات دیگر دستگاه‌ها جابجا می‌شود.

وی همچنین به اعتبارات ماده 12 مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: سهم شهرستان گرمه از این اعتبارات 5 میلیارد و 300 میلیون ریال بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و افزایش 90 درصدی، این مبلغ به 9 میلیارد ریال رسید و امیدواریم هر چه زودتر تخصیص یابد.

علی ‌محمدزاده تصریح کرد: اگرچه تمامی حوزه‌ها نیازمند بودجه و اعتبار هستند اما اولویت دولت در بخش‌های است که بیشترین مشکلات را دارند.

همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه نیز با ارائه گزارشی گفت: مشاع‌هایی که توانایی ایجاد سیستم آبیاری مکانیزه را داشته باشند می‌توانند با عملیاتی کردن طرح‌های آبیاری نوین در مزارع خود، پس از تخصیص اعتبارات به جهاد کشاورزی نسبت به دریافت هزینه کرد خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۹۰ درصدی اعتبارات مدیریت بحران شهرستان گرمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..