تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: نوکیا P1 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

اگر به یاد داشته باشید تابستان گذشته بود که اولین بار با نام نوکیا P1 آشنا شدیم؛ هرچند نوکیا هنوز وجود چنین اسمارت‌فونی را تایید نکرده است اما شایعات حتی زمان معرفی این اسمارت‌فون را هم مشخص کرده‌اند! به تازگی شایعاتی منتشر شده است که می‌گوید نوکیا P1 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

براساس گفته‌های یک منبع روسی پرچم‌دار آینده نوکیا ظاهری هم‌چون شارپ Aquos Xx3 خواهد داشت که حدودا 6 ماه پیش معرفی شده است (تصاویر زیر مربوط به Aquos Xx3 است)، با این تفاوت که سخت‌افزار مورد استفاده در آن بهبود چشم‌گیری پیدا خواهد کرد. از جمله مشخصاتی که تاکنون برای نوکیا P1 منتشر شده است می‌توان به چیپست اسنپدارگون 835، 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و دوربین اصلی 22.6 مگاپیکسلی اشاره کرد. هم‌چنین گفته می‌شود نوکیا P1 در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و گواهی IP57 را دریافت خواهد کرد.

Aquos2 Aquos3

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای نوکیا P1 می‌توان به نمایشگر 5.3 اینچی حفاظت شده با گوریلا گلس 5 اشاره کرد که وضوح تصویر آن هنوز مشخص نیست اما مطمئنا یکی از دو وضوح FHD یا QHD خواهد بود. اسکنر اثر انگشت نوکیا P1 در سمت راست قرار دارد و باتری مورد استفاده برای این اسمارت‌فون 3500 میی آمپر ظرفیت داشته و از قابلیت شارژ سریع بهره می‌گیرد.

نوکیا P1 به صورت پیش‌فرض اندروید 7 نوقا را اجرا می‌کند، در رابطه با قیمت این اسمارت فون گفته می‌شود که نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 800 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 900 دلار در دسترس خواهد بود.

HMD Global شرکتی تازه تاسیس است که توسعه اسمارت فون‌های اندروید نوکیا را برعهده گرفته است، این کمپانی حضور خود در نمایشگاه MWC 2017 را تایید کرده است. از آن‌جایی که فاکسکان (مسئول ساخت اسمارت فون‌های جدید نوکیا) سال گذشته کمپانی شارژ را به تصاحب خود درآورد، استفاده از طراحی اسمارت‌فون‌های شارپ چندان دور از ذهن نخواهد بود.

HMD Global تاکنون تنها یک مدل میان‌رده با برند نوکیا را معرفی کرده است، مطمئنا شمار این مدل‌ها تا پایان 2017 افزایش خواهند یافت و شاید نوکیا P1 واقعا یکی از مدل‌های بالارده نوکیا باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: نوکیا P1 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..