تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال / زنگ تفریح برای صدرنشین

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، در حال حاضر تیم پتروشیمی بندر امام با 26 امتیاز صدر جدول رقابت ها را در اختیار دارد و تیم شهرداری گرگان 17 امتیاز از رقابت های این فصل بدست آورده است.
در ادامه دیدارهای این هفته در تهران، تیم دانشگاه آزاد میزبان شهرداری اراک است ، با اینکه تیم دانشگاه آزاد با استفاده از میزبانی و سرمستی ناشی از دیدار هفته پانزدهم در برابر تبریزی ها شرایط بهتری دارد، ‌اما نتیجه این دیدار در صورتی که به نفع اراکی ها تمام شود ، می تواند جایگاه این دو تیم را در جدول رقابت ها جابجا کند.
سومین دیدار این هفته بین دو تیم نفت آبادان و شهرداری کاشان برگزار می شود ، این دو تیم در حال حاضر به ترتیب با داشتن 25 و 21 امتیاز رده های دوم و هفتم جدول را در اختیار دارند.
در شیراز نیز تیم لوله آ. اس این شهر که با 14 امتیاز در قعر جدول رقابت ها ایستاده است، میزبان تیم شیمیدر است که در حال حاضر در رده چهاردهم جدول قرار دارد.
در آخرین دیدار این هفته نیز تیم های نیروی زمینی و شهرداری تبریز در تهران به مصاف هم می روند. این دو تیم به ترتیب رده های 8 و 6 را در اختیار دارند.
برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور به شرح زیر است :‌
هفته شانزدهم – پنجشنبه 30 دی ماه – ساعت 16:00
- پتروشیمی - شهرداری گرگان
- دانشگاه آزاد – شهرداری اراک
-شهرداری کاشان - نفت آبادان
-لوله آ.اس شیراز - شیمیدر
-نیروی زمینی –شهرداری تبریز
ورزشی **1828**1584
خبرنگار:‌خدیجه روزبهانی*انتشاردهنده-مریم مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال / زنگ تفریح برای صدرنشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..