تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات دو تحریم ضد ایرانی که روز گذشته لغو شد

تحریم های اتحادیه اروپایی علیه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و دو شرکت دیگر لغو شد.

به گزارش شمانیوز: همزمان با سالگرد اجرایی شدن برجام, شورای اتحادیه اروپا با اصلاح مصوبات قبلی خود, تصمیم به لغو تحریم شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (اوپیک) گرفت و بدین ترتیب این شرکت که از سال 2012 در فهرست تحریم های اتحادیه اروپایی قرار گرفته بود, از روز 28دی 1395 از تحریم خارج شد.
لازم به ذکر است شرکت اوپیک یکی از زیرمجموعه های مهم صنعت نفت خصوصا در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری پروژه های کلان نفتی به شمار می آید که تحریم آن باعث محدود شدن ظرفیت ها و توانمندی های گسترده این شرکت در ارتقای صنعت نفت کشور شده بود.
علاوه بر اوپیک, شرکت وست سان ترید (West Sun Trade) و شرکت نکا نوین (نیکسار نیرو) که از سال 2011 تحت تحریم قرار گرفته بودند نیز از فهرست تحریم های اتحادیه خارج شدند.

منبع:میزان





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات دو تحریم ضد ایرانی که روز گذشته لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..