تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم تفتیان در هندوستان موفق ظاهر شود/ منتظر مدال خوشرنگ ورزشکاران هستیم

بیژن شاد مهر گفت: امیدوارم تفتیان با توجه به تمرینات منظمی که دنبال می کند، بتواند در هندوستان عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد.

بیژن شادمهر در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به این سوال که وضعیت تفتیان و حدادی را چطور می بیند،تصریح کرد: امیدوارم تفتیان با توجه به تمرینات منظمی که دنبال می کند،بتواند در هندوستان عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد.حدادی هم به تازگی مصدومیتش برطرف شده است و باید خیلی مراقب باشد تا دوباره دچار آسیب دیدگی نشود. باید عنوان کنم در آسیا ورزشکار مطرحی وجود ندارد که بخواهد برای احسان مشکلی ایجاد کنند و به نظرم وی می تواند در این مسابقات برای کشورمان یک مدال خوشرنگ کسب کند.

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان درباره اینکه ورزشکاران چه نتایجی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران در فصل مسابقات قرار ندارند از آمادگی مطلوبی برخوردار نیستند. از وضعیت دوندگان سایر کشورهای آسیایی هم اطلاعات زیادی در اختیار ندارم، زود است دراین باره اظهار نظر کرد اما اگر ملی پوشان بخواهند همانند سال گذشته نتیجه بگیرند زیاد جالب توجه نخواهد بود.

وی درمورد بیانیه اخیر ملی پوشان دو و میدانی بیان کرد: بالاخره هر کسی از نگاه خودش با قضیه برخورد می کند، معتقدم مسئولان فدراسیون دو و میدانی می توانستند قبل از اینکه اعتراض ورزشکاران شدیدتر شود نشستی را با این ملی پوشان معترض برگزار کنند و این مشکل را برطرف کنند.

کارشناس دو و میدانی کشورمان ادامه داد: باید بگویم مسائل حاشیه ای نمی تواند در عملکرد ملی پوشان تاثیری داشته باشد.به طوری که ملی پوشان باید با عرق و وطن پرستی خود به میدان بروند برای ملی پوشان حتی اگر هم پولی هم در بساط نباشد آنها نباید چیزی کم بگذارند.

شادمهر در پایان با اشاره به سفرهای متعدد استانی مجید کیهانی اظهار داشت: شاید کیهانی لازم می بیند که خودش به این سفرها برود. بالاخره هر مدیری سبک خاص خودش را دارد ولی رئیس فدراسیون می تواند سایر اعضا فدراسیون را به این سفرها بفرستد خودش بر کارها نظارت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم تفتیان در هندوستان موفق ظاهر شود/ منتظر مدال خوشرنگ ورزشکاران هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..