تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر شما درباره این عکس چیست؟/ نفس‌تنگی در روز هوای‌پاک

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ نفس‌تنگی در روز هوای‌پاک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۲۹ دی، یعنی همین امروز، روز هوای پاک است. اما اگر کمی انباشت آلاینده‌های جوی بیشتر می‌شد، مدارس ابتدایی تعطیل می‌شدند، طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد اجرا می‌شد و تمهیداتی مانند اینها. اما فقط زنگ ورزش مدارس تعطیل شده است.

آمارها می‌گوید بدترین دی سه سال گذشته را سپری می‌کنیم؛ دلیل، خیلی از عوامل است. مثل تردد بیش از حد خودروها، نامهربانی آسمان، خودروهای بی‌کیفیت، موتورسیکلت‌های قدیمی، تغییر اقلیم، شاید سوخت و البته اقبال بد!

عواقب ناخوشایندی آلودگی هوا دارد؛ نفس‌تنگی، سوزش چشم و افزایش ۲۰درصدی مرگ و میر در روزهای آلودگی هوا، ملموس‌ترین عواقب آلودگی هواست. می‌گویند افزایش سقط جنین را هم در پی دارد و البته افزایش سرطان. بیماری‌های قلبی و ریوی هم که بماند. 

فقط هم تهران گرفتار آلودگی‌هوا نیست؛ هر شهر بزرگ و صنعتی از ایران را نام ببرید، در همین روزها، گرفتار آلودگی هواست که البته هرکدام دلایل خودش را دارد.

اما به نظر شما برای آلودگی‌هوا باید چه کرد؟ چطور می‌شود ریه‌هایمان را از شرش خلاص کنیم تا حداقل به دلیل مهمتری جان‌بسپاریم نه آلودگی هوا!

نظرات خود را در‌این‌باره، در بخش کامنت‌های همین خبر برای ما ارسال کنید.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر شما درباره این عکس چیست؟/ نفس‌تنگی در روز هوای‌پاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..