تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پیرمرد» داستان دو زندانی با نام‌های قدبلند و چاق

«پیرمرد» داستان دو زندانی با نام‌های قدبلند و چاق

فرهنگ > کتاب - کتاب «پیرمرد» نوشته ویلیام فاکنر به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، كتاب «پيرمرد» نوشته ويليام فاكنر با ترجمه تورج ياراحمدی به تازگی از سوی نشر كتاب‌سرای نيك روانه بازار كتاب شده است.

رمان «پيرمرد» داستان دو زندانی است با نام‌های زندانی قدبلند و زندانی چاق، آنها كه به مدت طولانی حبس محكوم شده‌اند، به طور ناخواسته با سيلاب بزرگی مواجه می‌شوند. يكی از زندانيان كه طی اتفاقاتی جدا می‌شود در ميانه سيلاب با زنی باردار روبرو می‌شود و سعی به نجات او و فرزندش دارد. در تمامی‌ داستان جدالی نفس‌گير و سخت ميان زندانی و رودخانه وجود دارد، به طوری كه ترسيم فضای به وجود آمده در ذهن با وجود اتفاقات پر فراز و نشيب بر جذابيت داستان می‌افزايد.

در رمان«پيرمرد» همانظور كه قبلا گفته شد اسم خاصی براي شخصيت‌های داستان برده نشده و ما افراد را با توصيفاتی از آنها می‌شناسيم كه خود جای تامل دارد. در قسمت‌هايی از داستان، نويسنده با ظرافت خاصی و كاملا غيرمستقيم به زندگی‌ انسان‌ها اشاره می‌كند تا جايی كه در صفحه 61 از كتاب می‌خوانيم: «آخر زندانی دلش هوای خانه و زندگی‌اش را می‌كرد، جايی كه تقريبا از كودكی در آن زندگی كرده بود، و ياد دوستان قديمی‌اش را می‌كرد كه به خلق و خوی همديگر خوب وارد بودند، و ياد كشتزارهای آشنا كه روی آنها كار می‌كرد و آموخته بود كه كارش را بی‌نقص انجام دهد و اين‌كه قاطر‌ها را دوست بدارد، خلق و خوی قاطر‌ها نزد او شناخته شده و محترم بود، همان‌طور كه برای خلق و خوی چند آدم بخصوص هم حرمت قائل بود، دلش هوای شب‌های زندان را می‌كرد، تابستان‌ها پشت دری‌ها را می‌انداختند كه ساس و پشه داخل نيايد، و در زمستان بخاری‌ها گرم بود و از بابت سوخت و غذا هم هيچ كم و كسری نبود؛ ياد يكشنبه‌ها و توپ بازی و فيلم‌هايی كه تماشا می‌كردند...»

كتاب «پيرمرد» نوشته ويليام فاكنر با ترجمه تورج يار احمدي در 140 صفحه و در قطع رقعی به بهای 12 هزار و پانصد تومان از سوی نشر كتاب‌سرای نيك منتشر شده است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پیرمرد» داستان دو زندانی با نام‌های قدبلند و چاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..