تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک ام‌الحیران در النقب واقع در اراضی اشغالی 1948 یورش بردند.

برخی اخبار از شهادت یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست حکایت دارد.

درگیری‌های مسلحی نیز بین فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال 2015 میلادی تاکنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است از انتفاضه قدس و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین جلوگیری کند، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

از ابتدای انتفاضه تاکنون ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله‌ نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..