تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ مرکز نگهداری دختران بی سرپرست در دامغان فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی امینیان صبح چهارشنبه در آئین بهره برداری از سومین مرکز نگهداری از دختران بد سرپرست و بی سرپرست دامغانی، با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۶۲۰ مترمربع و در یک طبقه با هفت اتاق شامل بخش‌های نگهداری، آموزش و ... احداث شده است، ابراز داشت: برای بهره برداری از این مرکز ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که ۳۵۰ میلیون تومان از آن توسط یک خیر دامغانی و مابقی از طرف موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) تامین شده است.

وی افزود: موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) دامغان هم اکنون حدود ۲۰۰ نیازمند شهرستان را درقالب رفع مایحتاج زندگی، لوازم خانگی، بیمه، بهداشت و درمان، تحصیل، جهیزیه، تعمیرات ضروری مسکن، ودیعه مسکن و مشاوره و مددکاری تحت حمایت خود دارد.

مدیرعامل موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) دامغان گفت: در مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بد سرپرست افرادی به عنوان مدیر، مربی، مددکار و نیروهای خدماتی مشغول به کار هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه دامغان نیز در این آیین، خیراندیشی و خیرخواهی را از فرایض مهم دین اسلام برشمرد و گفت: قدم گذاشتن در کار خیر و ایجاد موسسات خیریه از نیازهای امروزی جامعه است و باید این حرکت های با ارزش تقویت شود لذا انجام کار خیر باید با خلوص نیت همراه باشد.

حجت الاسلام سید محمد ترابی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین هویت در مکتب شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در راستای انجام امور خیر و خدمت به محرومان باید بعد معنویت آن نیز بیشتر توجه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ مرکز نگهداری دختران بی سرپرست در دامغان فعالیت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..