تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزدیک به ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد غذائی فاسد در خرم دره کشف و ضبط شد+ تصاویر

ساعت: 09:25 منتشر شده در مورخ: 1395/10/29 شناسه خبر: 1009281

مسئول بهداشت محیط شهرستان خرمدره از کشف وضبط نزدیک به یک هزار کیلوگرم مواد غذائی فاسد در شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فهیمه حیدری ظهر امروز در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: با تلاش های واحد محیط بهداشت شبکه بهداشت و اماکن شهرستان  نزدیک به ۱۰۰۰کیلوگرم مواد غذائی فاسد و تاریخ گذشته از مغازه های داخل شهر و بین شهری شهرستان  کشف و ضبط شد.

وی  همچنین گفت: کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان به صورت برنامه ریزی شده بر چگونگی عرضه انواع مواد غذایی نظارت می کنند که از ابتدای سال ۵ تن مواد غذائی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم سازی شده است.

مسئول بهداشت محیط شهرستان خرمدره گفت: مردم شهرستان از خرید مواد غذائی از دست فروشان جدا خودداری کنند و هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات مندرج در بسته بندی آن به ویژه مواد تشکیل دهنده، تاریخ انقضا، پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان  توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته می توانند با شماره تلفن ۳۵۵۳۴۰۰۲ واحد بهداشت محیط شهرستان تماس حاصل کنند، ابراز کرد: موارد و شکایات به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و با متخلفان برخورد می شود.

   

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزدیک به ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد غذائی فاسد در خرم دره کشف و ضبط شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..