تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صلابت حیدری رهبر انقلاب موجب هراس دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر کیومرث حیدری سهشنبه شب در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 6 و تجلیل از 192 نفر از جانبازان و خانواده معظم شهدا کرمانشاه که در مجموعه فرهنگی رفاهی گلایول شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهادت در فرهنگ اسلام و در فرمایشات امام عزیزمان معامله با خداوند معرفی شده است.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تا داد و ستدی صورت نگیرد، معامله‌ای صورت نمی‌گیرد و شهیدان باید به مقامی برسند که کالای آن مطلوب خریداری شود.

وی با بیان اینکه ما سعی می‌کنیم در خرید کردن همواره بهترین کالا را خریداری کنیم، ادامه داد: شهدا را خداوند خریداری می‌کند و نمونه بارز آن این است که مگر ما هم‌رزم شهیدان نبودیم؟ اما خدا شهیدان را گل‌چین خریداری کرد.

این فرمانده ارشد نظامی با ارزشمند توصیف کردن جانفشانی شهدای والامقام و حرکت آنان در مسیر دفاع از حق و اجرای دستورات الهی، عنوان کرد: بدنی که در راه خدا متلاشی و تکه‌تکه شده، به‌دست می‌آید و خدا آن‌را در آغوش می‌گیرد.

حیدری با اشاره به قیام عاشورا و حرکت سیدالشهداء(ع) برای ایستادگی در مقابل دشمنان دین خدا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر که برای همه آزادی‌خواهان عالم تا برپایی قیامت یک درس جاودانه و ماندگار است، تصریح کرد: هنوز به محض سالگرد قیام عاشورا انگار این واقعه به تازگی اتفاق افتاده و مقام شهدا هم همان‌گونه است.

وی با تقدیر از والدین شهدا و با اشاره به عظمت کار آنان در تربیت فرزندان برومندی که در راه دفاع از دین خدا و میهن اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: بی‌شک پدر شهید بستری را فراهم کرده که اجرش اگر از شهید بیشتر نباشد، کمتر نیست.

حیدری افزود: من غبطه می‌خورم چرا این مسیر نورانی شامل حال من نشد؟ من به شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که صبورانه تحمل کردید درود می‌فرستم، جانبازان جان برکف با شهیدان تفنگ به‌دست گرفتند و جنگیدند که تاریخ امروز ما به این عزیزان افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه ما مدیون کسانی چون شهدای والامقام و حضرت امام خمینی(ره) هستیم که در باغ شهادت را به ما آدرس دادند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با صلابت حیدری خودشان امروز ملت را با صلابت پیش می‌برند و امروز بزرگ‌ترین قدرت‌مندان دنیا در خلوت خودشان و در اتاق فکرشان اعتراف به اثرگذاری نهضت ایران اسلامی دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: این اقتدار ما از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و این انقلاب متعلق به خانواده شهدا و جانبازان است.

انتهای پیام/2700/و

http://fna.ir/9ACDAB



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صلابت حیدری رهبر انقلاب موجب هراس دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..