تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسر امتیاز از وزیر ورزش به خاطر توجه نکردن به ورزش های پایه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به اعتراض ورزشکاران رشته دوومیدانی و بی‌توجهی مسئولان فدراسیون این رشته، گفت: متاسفانه نگاه منفی در دستگاه ورزش نسبت به رشته‌های پایه و مستعد کسب مدال قهرمانی وجود دارد و موجب شده برخی از ورزشکاران یا حتی فدراسیون‌های ورزشی مورد کم لطفی قرار بگیرند که این مهم نیز در این راستا است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فدراسیون دوومیدانی باید توجه جدی به ورزشکاران این عرصه داشته باشند زیرا قهرمانان این حوزه مدال‌های گوناگونی برای کشورمان کسب می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه ورزشکاران این رشته از نظر بهره مندی از امکانات، توجه و احترام، اعتبار سازمانی و غیره نسبت به سایر ورزشکاران رشته‌های ورزشی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در اعتراض این ورزشکاران به مواردی مانند تامین مالی و غیره اشاره شده که جای تامل و توجه دارد، تصریح کرد: این ورزشکاران باید بتوانند بدون دغدغه به تمرینات بپردازند و بدانند آینده ورزشی‌شان به زندگی روزمره آنها آسیب نمی‌زند.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه در آخرین جلسه‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان نسبت به لزوم پاسخ به این سوال که چرا به برخی از ورزش‌ها توجه صرف می‌شود ولی به سایر فدراسیون‌ها کم توجهی صورت می‌گیرد تاکید شد، ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان نسبت به رفع این مشکل در آینده‌ای نزدیک قول مساعد دادند و امیدواریم هرچه سریع‌تر این مسئله رفع شود زیرا در هر ۶ ماه ارزیابی از عملکرد وزیران انجام می‌شود که امید است نمره خوبی به این مسئله از سوی نمایندگان مجلس داده شود.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به نخبگان ورزشی توجه نشود، شاهد افزایش روند خروج و مهاجرت این افراد از کشور خواهیم بود، به خانه ملت خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت آمادگی دارند در صورت لزوم به وزارت ورزش و جوانان کمک کنند تا برای تامین بودجه رشته‌های مختلف مشکلی پیش نیاید؛ به عنوان مثال علاوه بر پیشنهادات دولت در بودجه سال آینده، تلاش شده تا بودجه این عرصه افزایش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسر امتیاز از وزیر ورزش به خاطر توجه نکردن به ورزش های پایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..