تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع ملی پوش عراقی برای عقد قرارداد به ایران می آید/ مذاکره با کوین کورانی صحت ندارد

ترکاشوند گفت: سعد ناطق برای عقد قرارداد با تیم ما تا پایان هفته به ایران می آید.

محمد علی ترکاشوند درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: طی نامه ای به باشگاه نیروی هوایی عراق خواستار انتقال سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی به پرسپولیس شدیم و اکنون هم منتظر پاسخ مسئولان این تیم عراقی هستیم. 

وی درباره مبلغ رضایت نامه این مدافع ملی پوش بیان کرد: موضوع پرداخت 400هزار دلار برای دریافت رضایت نامه این بازیکن عراقی صحت ندارد و طبق توافقات صورت گرفته قرار است خود بازیکن عراقی اقدام به پرداخت مبلغ رضایت نامه اش کند تا به تیم ما بپیوندد. براین اساس وی بعد از اخذ رضایت نامه دو، سه روز آینده برای توافقات نهایی و عقد قرارداد به ایران می آید.

جذب مهاجم سابق تیم ملی آلمان صحت ندارد

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درباره اینکه کوین کورانی مهاجم سابق آلمانی مدنظر برانکو است یا نه! تصریح کرد: جذب این بازیکن خارجی صحت ندارد چرا که ما جای خالی برای جذب مهاجم خارجی نداریم و فقط سهمیه آسیایی خود را برای به خدمت گرفتن سعد ناطق مدافع عراقی در نظر گرفتیم. 

امیدوار به جذب خلیل زاده هستیم

ترکاشوند درباره وضعیت شجاع خلیل زاده بیان کرد: ما با این بازیکن برای فصل آینده توافق کردیم اما برای حضور در نیم فصل دوم در پرسپولیس باید خودش رضایت نامه اش را بگیرد و امیدواریم مسئولان سپاهان اجازه انتقال این بازیکن به تیم ما را بدهند. 

حساب باشگاه مسدود نشده است

معاون اقتصادی پرسپولیس درباره مسدود شدن حساب این باشگاه اظهار کرد: بدهی مالیاتی باشگاه در حدود 100میلیارد تومان است که مربوط به سالهای گذشته است و مسئولان مالیاتی هنوز حساب باشگاه را مسدود نکردند. به هر حال مسئول مالی باشگاه پیگیر این موضوع است تا از مسدود شدن حساب باشگاه جلوگیری کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: سعد ناطق بازیکن عراقی توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و هافبک دفاعی دارد و با جذب این بازیکن نقطه ضعف تیم در خط دفاعی برطرف می شود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع ملی پوش عراقی برای عقد قرارداد به ایران می آید/ مذاکره با کوین کورانی صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..