تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فداکاری معلم مدرسه روستایی برای نجات جان 2دانش آموز

فداکاری معلم مدرسه روستایی برای نجات جان 2دانش آموز

جامعه > حوادث - ایران نوشت:معلم فداکار در پی آتش‌سوزی مدرسه روستایی درشهرستان «شیروان» خود را به شعله‌های آتش کلاس درس زد و پس از نجات دو دانش‌آموز، بخاری شعله ور واژگون را نیز به خارج از کلاس انداخت تا مدرسه پیش ساخته روستا در کام آتش فرو نرود.


این حادثه زمانی در کلاس پیش ساخته مدرسه روستای «پالکانلو سفلی» اتفاق افتاد که دانش‌آموزان در زنگ تفریح داخل حیاط بودند و تنها دو دانش‌آموز در کلاس حضور داشتند.
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: هم‌اکنون به خاطر تعمیرات در این مدرسه روستایی، تمامی دانش‌آموزان به مدرسه‌ای دیگر منتقل شده‌اند و سعی داریم گرمای مدارس را به‌صورت موتورخانه‌ای تأمین کنیم.

302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فداکاری معلم مدرسه روستایی برای نجات جان 2دانش آموز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..