تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته شد

مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون کاراته؛

محمدصادق فرجی با 24 رای به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد.

محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون کاراته که دقایقی پیش در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، محمد صادق فرجی با کسب 24 رای برای چهار سال سکان هدايت فدراسيون کاراته را بر عهده گرفت.
برای مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته 25 نامزد ثبت نام کرده بودند که ۹ نفر از حضور در انتخابات انصراف دادند و ۸ نامزد نيز غایب بودند. در اين مجمع محمد صادق فرجي با کسب 24 رای از 37 رای ماخوذه برای 4 سال آینده سکاندار فدراسيون کاراته شد.ضمن اینکه ناظریان دیگر کاندید  نیز 13 رای گرفت.

پیش از این سید حسن طباطبایی به عنوان سرپرست امور فدراسیون کاراته را برعهده داشت.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..