تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترجمه قرآن بهاالدین خرمشاهی در حسینیه ارشاد نقد می‌شود

ترجمه قرآن بهاالدین خرمشاهی در حسینیه ارشاد نقد می‌شود

فرهنگ > دین و اندیشه - سلسله نشست‌های نقد و بررسی ترجمه‌های قرآن روز شنبه ۲ بهمن با محوریت نقد ترجمه بهاالدین خرمشاهی از قرآن کریم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حسینیه ارشاد، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای گرامیداشت و تدبر بیشتر در قرآن کریم، اقدام به برگزاری جلسات نقد و بررسی ترجمه‌های قرآنی می‌کند.

اولین نشست از این سری جلسات، به نقد و بررسی ترجمه بهاالدین خرمشاهی اختصاص دارد که روز شنبه ۲ بهمن با حضور این مترجم و محقق برگزار می‌شود. در این نشست مسعود انصاری نیز به عنوان منتقد حضور داشته و درباره این ترجمه سخنرانی خواهد کرد.

این برنامه روز شنبه ۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ همراه با برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب های قرآنی، در این کتابخانه عمومی واقع در خیابان دکتر شریعتی برگزار می‌شود.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترجمه قرآن بهاالدین خرمشاهی در حسینیه ارشاد نقد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..