تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست عجیب نوکیا 3310 زیر دستگاه پرس داغ [تماشا کنید]

اگر همیشه در ذهن خود تصور می کردید اگر یک موبایل سنتی نوکیا 3310 توسط دستگاه پرس داغ فشرده شود چه اتفاقی خواهد افتاد، به شما این نوید را می دهیم که هم اکنون می توانید آن را به وضوح و با سرعت آهسته تماشا کنید.

جدیدترین ویدیوی گروه «هیدرولیک پرس» در یوتوب که اخیراً و در سرمای زمستان ضبط شده، تصاویر له شدن موبایل نوستالژیک و نمادین نوکیا را توسط دستگاه پرس 40 تنی به نمایش می گذارد.

تلفن همراه کوچک و جمع و جور نوکیا 3310 به وضعیت جالب اما خطرناکی به محض لمس حرارت پرس شروع به ذوب شدن می کند و سپس بلافاصله شعله ور شده و زبانه های آتش را به اطراف پرتاب می نماید.

تا جایی که حتی دوربین فیلم برداری که مشغول ضبط تصاویر به صورت صحنه آهسته است آتش می گیرد.

ضمن تاکید روی این نکته ایمنی که هرگز سعی نداشته باشید چنین اتفاقی را در خانه شبیه سازی کنید، پیشنهاد می نماییم در ادامه ویدیوی پرس شدن نوکیا 3310 را تماشا کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست عجیب نوکیا 3310 زیر دستگاه پرس داغ [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..