تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع تمام قد پوتین از ترامپ: افرادی که پشت پرونده ترامپ هستند از فاحشه بدترند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز در یک کنفرانس خبری تمام قد از دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا دفاع کرد و اتهامات مربوط به کرملین علیه آمریکا را مردود دانست.

به گزارش رویترز رئیس جمهور روسیه با اشاره به اخباری که رسانه های آمریکایی منتشر کرده اند و براساس آن گفته می شود دستگاههای جاسوسی روسیه در مسکو از رئیس جمهور آینده آمریکا با هدف باج گیری از وی جاسوسی کرده اند گفت: این اتهامات مضحک و بی معنی است.

او در پاسخ به پرسشی درباره پرونده ای در خصوص اقدامات غیر اخلاقی ادعا شده در مورد ترامپ در هتلی در مسکو، آن را «ساختگی» خواند و گفت افرادی که پشت این پرونده هستند و دستور آن را دادند ، «بدتر از فاحشه ها» هستند. (PUTIN: The people behind the Trump dossier are ‘worse than prostitutes’)ترامپ این اتهامات را رد کرده و آن را «اخبار ساختگی» و «مطالب قلابی» خوانده است.

پوتین گفت دونالد ترامپ در سفر خود به مسکو در نوامبر ۲۰۱۳ « تنها یک تاجر و یکی از ثروتمندترین افراد آمریکا بود. » وی افزود : « شما فکر می کنید ما همه میلیاردهای آمریکایی را زیر نظر می گیریم؟ یقینا نه. این کاملا مضحک است.»

رئیس جمهور روسیه، دولت آمریکا را به تلاش برای تضعیف دونالد ترامپ نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری از طریق انتشار اتهامات جعلی ، متهم کرد.

براساس این گزارش پوتین ، پرونده علیه ترامپ را بخشی از تلاش های دولت باراک اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا برای «تضعیف مشروعیت رئیس جمهور منتخب» به رغم پیروزی «قانع کننده» وی توصیف کرد.

رئیس جمهور روسیه  با اشاره به نقش ادعایی آمریکا در سازماندهی اعتراض ها در میدان اصلی کیف که به کنار رفتن رئیس جمهور هوادار روسیه در اوکراین از قدرت در سال ۲۰۱۴ منجر شد، گفت برخی هم اکنون می خواهند یک میدان دیگر مانند آن در واشنگتن بوجود آورند.

خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع تمام قد پوتین از ترامپ: افرادی که پشت پرونده ترامپ هستند از فاحشه بدترند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..