تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه شبانه این سه پرسپولیسی در اهواز

مهدی طارمی و محسن مسلمان مدتی است به دوقلوهای پرسپولیس شهرت پیدا کرده اند و این روزها به عنوان رفقای صمیمی در میان پرسپولیسی ها شناخته می شوند اما به تازگی یک بازیکن جدید به حلقه آنها اضافه شده است.

پرسپولیسی ها خیلی زود با بازیکن جدید تیم، سروش رفیعی ارتباط برقرار کردند به خصوص محسن مسلمان و مهدی طارمی که حسابی با سروش صمیمی شدند.

مسلمان که برخی تصور می کردند به دلیل تغییر نقش محوری اش در پرسپولیس با حضور سروش رابطه صمیمانه ای با این بازیکن برقرار نکند، با ستاره شیرازی صمیمی شده که البته طارمی نقش پر رنگی در صمیمی شدن ارتباط مسلمان و رفیعی داشته است. مهاجم بوشهری از مدت ها پیش به واسطه حضور در اردوهای تیم ملی، با رفیعی رفاقت داشته است.

در یک هفته اخیر این سه بازیکن در تمرین و همین طور اردوی پرسپولیس بیش از همه بازیکنان با هم در ارتباط بودند و حالا که پرسپولیس برای دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان در اهواز حضور دارد، این سه بازیکن به بهانه این دیدار با هم جلسه برگزار کردند.

امشب و پس از صرف شام طارمی، مسلمان و رفیعی برای دقایق قابل توجهی درباره دیدار مقابل فولاد و برنامه های هجومی پرسپولیس در این دیدار به صحبت پرداختند. در این میان سروش اعتقاد داشت پرسپولیس می تواند حتی از اهواز با 3 امتیاز بازگردد در شرایطی مسلمان می گفت با توجه به شکست تراکتور پرسپولیس می تواند با کسب 3 امتیاز در اهواز و پس از آن پیروزی مقابل گسترش در تهران و موفقیت در دیدار هفته نوزدهم مقابل صبا، راه خود را برای افزودن فاصله اش با تراکتور در صدر جدول هموار سازد. طارمی نیز خطاب به سروش و محسن گفت از هر پاس کلیدی که در دیدار مقابل فولاد برایش ارسال کنند بهترین استفاده را خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه شبانه این سه پرسپولیسی در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..