تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقيف 592 دستگاه خودرو و موتور سيکلت متخلف در رشت

فرمانده انتظامي شهرستان رشت از توقيف 592 دستگاه خودرو و موتور سيکلت متخلف در يك ماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.

توقيف 592 دستگاه خودرو و موتور سيکلت متخلف در رشتبه گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، سرهنگ "رحيم شعباني "در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت:در راستاي افزايش احساس امنيت و رفاه عمومي و پاسخگويي به مطالبات مردمي، از ابتداي ماه جاري تاكنون تعداد 324 دستگاه موتورسيكلت و  268 دستگاه خودروي متخلف توقيف گرديده است.   
 
وي با اشاره شرايط جوي در استان و اينکه بيشترين درصد کشته شدگان حوادث رانندگي در شهرستان و بخش هاي تابعه را راکبان موتورسيکلت تشکيل مي دهند،افزود: عدم استفاده از کلاه ايمني،ورود به گذرگاه ها و معابر عمومي ممنوعه ، حرکات مارپيچ ،تخلفات حادثه ساز و استفاده از موتور سيكلت فاقد پلاك و فاقد گواهينامه رانندگي از جمله تخلفات راکبان موتور سيکلت است.    
 
سرهنگ شعباني خاطر نشان کرد:ساماندهي موتورسيکلت‌ ها در ابعاد مختلف از جمله تعيين اصالت و مالكيت،بيمه و ايمني آنها است که پس از بررسي تعيين وضعيت مي‌شوند و  بعضي از راكبان موتور سيكلت و رانندگان خودرو به دليل جرايم ارتكابي از جمله رانندگي بدون گواهينامه به مراجع قضايي معرفي كه پس از اعمال قانون به ستاد ترخيص معرفي مي شوند.
   
فرمانده انتظامي كلانشهر رشت در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرحهاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقيف 592 دستگاه خودرو و موتور سيکلت متخلف در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..