تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب اجرای حکم اعدام قاتل اراکی

شایعه اعدام قاتل هفته گذشته اراک امروز در برخی کانال ها منتشر شد که بازپرس پرونده در گفتگو با خبرنگار ما با تکذیب آن گفت: قاتل در زندان است و پرونده در مرحله تحقیقاتی قرار دارد .

تکذیب اجرای حکم اعدام قاتل اراکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان و رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه ای که اواخر هفته گذشته در استانداری مرکزی تشکیل شد با اشاره به جنایت هفته پیش در اراک که منجر به کشته و مجروح شدن 9نفر شد از دستگاه قضایی خواستند این پرونده را با سرعت رسیدگی کنند.

قاتل اراکی  روز چهارشنبه هفته گدشته با سلاح گرم اعضای دو خانواده را به خاک و خون کشید که در این اقدام جنایتکارانه 6 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند .

انتهای پیام / ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب اجرای حکم اعدام قاتل اراکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..