تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات و قیمت گلکسی C9 Pro سامسونگ رسماً تایید شد

مشخصات و قیمت گلکسی C9 Pro سامسونگ رسماً تایید شد

سامسونگ امروز اسمارت فون میان رده جدید خود موسوم به Galaxy C9 Pro را معرفی کرد و رسما مشخصات و قیمت این محصول را مورد تایید قرار داد. سامسونگ اظهار می کند که C9 Pro بسیار قدرتمند است و خاص کاربرانی طراحی شده که انتظار بیشتری از یک اسمارت فون دارند. به گفته سامسونگ کاربران این گوشی تجربه بی نظیری از مولتی مدیا و عملکرد دوربین را در خاطر خود ثبت خواهند کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این اسمارت فون از اسنپدراگون 652 کوالکام با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای حافظه قابل ارتقا با کارت microSD برخوردار است. دوربین های پشتی و جلویی 16 مگاپیکسلی هستند. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز از سایر مشخصات این محصول هستند.


گلکسی C9 Pro نخستین اسمارت فون کمپانی سامسونگ است که از 6 گیگابایت رم برخوردار است و به همین دلیل هم در حوزه مولتی مدیا عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد. سامسونگ در خصوص کیفیت خوب دوربین های این محصول نیز وعده هایی داده است.


دوربین های 16 مگاپیکسلی جلویی و پشتی از گشودگی دیافراگم f/1.9 برخوردارند که به کاربر اجازه می دهد در شرایط نور ضعیف نیز تصاویر خوبی ثبت کند. یک فلش LED دوال نیز بر روی دوربین نصب است.


این اسمارت فون از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای یک پورت USB Type-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون است. گلکسی C9 Pro در حال حاضر فقط در هندوستان و در دو رنگ مشکی و طلایی معرفی شده است. عرضه این محصول از نیمه دوم ماه فوریه و به قیمت 530 دلار آغاز می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات و قیمت گلکسی C9 Pro سامسونگ رسماً تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..