تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر زمان دیدار لیگ برتر والیبال در تبریز

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس درخواست باشگاه شهرداری تبریز زمان مسابقه تیم های شهرداری تبریز و کاله مازندران تهران را تغییر داد.

تغییر زمان دیدار لیگ برتر والیبال در تبریزبه گزارش گروه ورزشی باگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» فردا (چهارشنبه) با شش دیدار در تهران (دو مسابقه)، ورامین، ساری، تبریز و اراک پیگیری خواهد شد.

باشگاه شهرداری تبریز طی درخواستی از سازمان لیگ خواستار تغییر زمان دیدارش با کاله مازندان شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز با توجه به موافقت باشگاه کاله مازندارن با این موضوع موافقت کرد و این دیدار ساعت 17 در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر زمان دیدار لیگ برتر والیبال در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..