تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌کست: آیا کنسول بازی نینتندو سوییچ موفق خواهد شد؟

سوییچ نام جدیدترین کنسول نینتندو است، کنسولی خانگی/دستی که اگرچه ایده جذابی دارد، اما با پاشنه آشیلی مانند قیمت بازی‌ها و البته موبایل‌ها راه سختی برای موفقیت در پیش دارد. 

مقاله مرتبط

چند روز پیش بود که نینتندو بالاخره به صورت کامل از کنسول سوییچ رونمایی کرد: کنسول بازی که نینتندو از آن به عنوان یک محصول هیبریدی یاد می‌کند، گجتی که می‌تواند هم یک کنسول دستی و قابل حمل باشد و هم یک کنسول خانگی. در این مراسم که در ژاپن برگزار شد، قیمت نینتندو سوییچ و تاریخ عرضه آن مشخص شد و بازی‌های بسیاری برای آن معرفی شدند. جوی کان‌ها هم یکی از مواردی بودند که نینتندو وقت زیادی از مراسم خود را به توضیح درباره آن‌ها و عملکردشان پرداخت. 

اما چیزی که هنوز مشخص نیست و نینتندو هم قاعدتا علاقه‌ای به صحبت درباره آن ندارد، قیمت بالای کنسول و به خصوص بازی‌های آن است؛ اینکه این گجت متفاوت می‌تواند موفق باشد یا نه؟ در جدیدترین اپیزود از آیتم ویدیویی زوم‌کست با حضور نادر امرایی و مسعود یوسف‌نژاد به همین موضوع پرداختیم؛ نقاط قوت و پاشنه آشیل سوییچ را بررسی و درباره امکان موفقیت یا عدم موفقیت آن بحث کردیم. 

با کوتاه کردن سخن، شما را به تماشای این زوم‌کست دعوت می‌کنیم:

دانلود 360p | دانلود 720p 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌کست: آیا کنسول بازی نینتندو سوییچ موفق خواهد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..