تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزیاتو: با ۱۷ غذای خطرناک و مرگ آور در گوشه و کنار جهان آشنا شوید [اینفوگرافیک]

در این مطلب یک راهنمای تصویری از انواع غذاهای خطرناک که می توانند منجر به مرگ فرد شوند برایتان تهیه کرده ایم که احتمالا برایتان جالب خواهد بود.

مردم کشورهای مختلف جهان گاهی غذاهایی مصرف می کنند که یک اشتباه در مصرف آن ها می تواند به مرگ یا مسمومیت شدیدشان منتهی شود، اما باز با همه این اوصاف، به این کار مبادرت می ورزند. به طور مثال، در کره، مردم اختاپوس ها را زنده زنده می خورند که گاهی باعث چسبیدن مکنده های پای این حیوان در گلو و خفگی و در نهایت مرگ این افراد می شود.

یا مثلا در آمریکای جنوبی، کاساوا رواج زیادی دارد که اگر به اشتباه به صورت خام مصرف شود، موجب مرگ فرد خواهد شد.

برای آشنایی با دیگر غذاهای خطرناک جهان با ما همراه باشید.

dangerous-food30




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزیاتو: با ۱۷ غذای خطرناک و مرگ آور در گوشه و کنار جهان آشنا شوید [اینفوگرافیک]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..