تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوایز نقدی در انتظار پدیده و سیاه جامگان

برنده شهرآورد پدیده و سیاه جامگان جایزه‌ای به ارزش ۵۰ سکه بهار آزادی دریافت می‌کند.

به گزارش ایسنا، امروز (سه‌شنبه) نشستی بین شهردار مشهد و مسئولین، بازیکنان و کادرفنی تیم‌های فوتبال پدیده و سیاه جامگان مشهد برگزار شد که طی آن تصمیم گرفته شد طبق وعده شهردار مشهد، به برنده شهرآورد روز چهارشنبه دو تیم جایزه‌ای به ارزش ۵۰ سکه آزادی تعلق بگیرد.

همچنین با موافقت شهرداری مشهد، تیم‌های سیاه جامگان و پدیده در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در صورت استفاده از نام "مشهد ۲۰۱۷"، به ازای هر دیدار مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

باشگاه سیاه جامگان مشهد نیز پیراهنی از این تیم را به شهردار مشهد اعطا کرد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوایز نقدی در انتظار پدیده و سیاه جامگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..