تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 درصد جمعیت آذربایجان شرقی را سالمندان تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محسن ارشدزاده امشب در جلسه شورای هماهنگی ورزش‌ آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از 6 هزار زن سالمند در استان زندگی می‌کند، اظهار داشت: تنها 3 درصد زنان سالمند آذربایجان شرقی اوقات فراغت خود را در ورزش سپری می‌کنند.

وی افزود: به منظور ارتقای ورزش همگانی در آذربایجان شرقی باید بسترهای مناسبی برای ورزش بانوان در استان ایجاد شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حدود 10 درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: با توجه به شرایط فیزیکی سالمندان، 70 درصد زنان سالمند به تنهایی زندگی می‌کنند که به دلیل محدودیت‌های اماکن عمومی نمی‌توانند به صورت مناسب ورزش انجام دهند.

جعفر پاشایی‌ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز به فعالیت یک هزار و 350 معلم ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: باید درباره ورزش‌های همگانی، از فرصت‌ها و ظرفیت‌های آموزش و پرورش استفاده کرد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 درصد جمعیت آذربایجان شرقی را سالمندان تشکیل می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..