تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره مدافع حرم شهید مهدی نوروزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در پاسداست یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع حرم گرامیداشت شهید مهدی نوروزی، یادواره شهدای مدافع حرم در تهران برگزار می‌شود.

این مراسم جمعه یکم بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، آزادگان سرافراز و سایر اقشار در مسجدالرضا(ع) واقع در شهرزیبا، بلوار تعاون، بلوار شهید فرساد شرقی، خیابان شهید نوروزی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صمدی آملی سخنران این یادواره خواهد بود و حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی حسین پویانفر و کربلایی علی جهان بخش مداحان مراسم هستند.

از عموم مردم مومن و انقلابی و شهیدپرور برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره مدافع حرم شهید مهدی نوروزی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..