تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملاقات فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه با جابری انصاری

فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه، دیدار و گفتگو کرد.

ملاقات فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه با جابری انصاریبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه که در تهران بسر می برد، عصر امروز در چارچوب نشست های کمیته مشترک سیاسی سوریه و ایران؛ با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه، دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است که در این ملاقات طرفین در خصوص آخرین تحولات مربوط به اجلاس قریب الوقوع آستانه رایزنی و تبادل نظر کردند.

 یادآوری می شود در نشست آستانه که مطابق برنامه اعلام شده در چهارم و پنجم بهمن ماه جاری در قزاقستان تحت نظارت روسیه، ترکیه و ایران برگزار می شود، گفتگوهای سوری - سوری میان دولت و معارضه سوریه با هدف فراهم کردن مقدمات حل سیاسی بحران سوریه انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملاقات فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه با جابری انصاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..