تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت اردنی به اتهام تحریک به شورش مجرم شناخته شدند

یک نماینده سابق اردن و هفت نفر دیگر، به اتهام انتقاد از دولت این کشور در شبکه های اجتماعی و تحریک به نافرمانی مدنی، مجرم شناخته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع اردنی روز سه شنبه اعلام کرد یک نماینده سابق این کشور و هفت نفر دیگر به اتهام انتقاد از دولت اردن در شبکه های اجتماعی و «تحریک» به نافرمانی مدنی، مجرم شناخته شدند.

وصفی الرواشده و هفت نفر دیگر از جمله چندین نظامی بازنشسته، فعالان حقوق بشر و یک خبرنگار و وکیل، روز یکشنبه زندانی و به مدت 14 روز بازداشت شدند که قابل تمدید است.

دادگاه امنیت دولتی اردن این افراد را به دلیل «تحریک» به شورش علیه رژیم مجرم شناخت.

به گفته منبع قضایی این افراد به دلیل انتشار مطالبی در انتقاد از دولت و مدیریت اقتصادی و اجتماعی اردن در شبکه اجتماعی فیس بوک بازداشت شدند.

الرواشده، نماینده سابق اردنی، ابتدای ماه ژانویه در صفحه فیسبوک خود عبدالله دوم پادشاه اردن را خطاب قرارداده و این سوال را از وی مطرح کرده بود که آیا در جریان مشکلات مردم این کشور قرار دارد یا خیر؟

وی در تفسیری به نام «آخرین درخواست» خطاب به پادشاه اردن نوشت:  سخن بگو، ما منتظر هستیم که در مورد مشکلات اقتصادی توضیح بدهی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت اردنی به اتهام تحریک به شورش مجرم شناخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..