تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی آبی پوشان تهرانی: برابر استقلال خوزستان بهتر بودیم

محمد خرمگاه پس از شکست دو بر یک استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان با اشاره به اینکه دراین دیدار نسبت به دیدار قبل روان تر فوتبال بازی کردیم و شرایط بهتری نیز داشتیم، افزود: البته امروز درمیانه میدان ناهماهنگ و دردفاع بی نظم بودیم و بازیکنان پاس های اشتباهات زیادی دادند.
تیم استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی مغلوب تیم نفت تهران شد و از راهیابی به فینال این مسابقات باز ماند، مربی تیم استقلال تهران دراین باره گفت: به دنبال کسب شرایط مطلوب دراین تیم و جایگاه مناسب درجدول رده بندی لیگ برتر هستیم البته ازکسب نتایج نامناسب هم ناراحت هستیم و تلاش می کنیم این وضعیت را تغییر دهیم.
تیم استقلال تهران امشب در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم استقلال خوزستان شد.
ورزشی.**9144**9029**1379
خبرنگار: مهدی موذن، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی آبی پوشان تهرانی: برابر استقلال خوزستان بهتر بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..