تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی دروازه‌بان بود گل اول را نمی‌خورد؟/ بیت سعید: نمی‌دانم

رحمتی دروازه‌بان بود گل اول را نمی‌خورد؟/ بیت سعید: نمی‌دانم

ورزش > لیگ برتر - مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید روی نقاط ضعف و قوتی که آنالیز کرده بودند، توانستند به گل برسند.

به گزارش ایسنا، حسن بیت‌سعید مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم ریشه‌دار و بسیار خوب استقلال داشتیم. ما توانستیم برنامه‌هایی که روی نقاط قوت و ضعف استقلال در طول هفته آنالیز کرده بودیم، در زمین پیاده کنیم و به گل برسیم.
او درباره اینکه توانست دوباره مقابل استقلال گلزنی کند، گفت: فکر کنم لطف خدا بود که توانستم در آزادی هم به استقلال گل بزنم.
مهاجم تیم استقلال خوزستان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اگر مهدی رحمتی هم داخل دروازه استقلال بود، ضربه ایستگاهی‌اش به گل تبدیل می‌شد، بیان کرد: نمی‌شود این طور گفت که اگر رحمتی داخل دروازه بود این توپ به گل تبدیل نمی‌شد. البته باز هم می‌گویم که رحمتی دروازه‌بان بزرگی است.
بیت سعید در پایان با رد شایعه جدایی‌اش از این تیم گفت: این بحث‌ها دیگر تمام شده و ما نمی‌توانیم تیم را در شرایطی که در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارد، رها کنیم.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی دروازه‌بان بود گل اول را نمی‌خورد؟/ بیت سعید: نمی‌دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..