تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار ضعیف استقلال برابر خوزستانی‌ها

کد خبر: ۴۶۳۴۰۱

۸۹۴  بازدید

استقلال برابر استقلال خوزستان 2-1 باخت تا کارنامه سیاه استقلال برابر خوزستانی ها یک سره سیاه تر شود و در 4 بازی برابر خوزستانی ها صاحب یک مساوی و3 باخت باشد.

ورزش سه: استقلال در اولین بازی برابر خوزستانی ها مقابل تیم همنام خود یعنی استقلال خوزستان قرار گرفت و2-1 باخت. این بازی در  اهواز انجام شد. در دیگر بازی آنها در تهران به نفت آبادان باختند. استقلال برابر فولاد در اهواز مساوی کرد و برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی هم باخت تا به آمار بسیار بد یک مساوی و3 باخت در یک فصل برسد.

*10 مرداد :استقلال 1 استقلال خوزستان 2(بازی رفت  در اهواز )

* 15 مرداد :استقلال 1 صنعت نفت آبادان 2(بازی رفت  در تهران)

*6 آبان :استقلال 1 فولاد 1(بازی رفت در اهواز )

*28 دی :استقلال 1 استقلال خوزستان 2(بازی برگشت در تهران)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار ضعیف استقلال برابر خوزستانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..