تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ اقدام ضروری برای کاهش تری گلیسیرید

اگر به فکر کاهش تری گلیسیرید خونتان هستید برخی راهکارهای موثر درمانی در این زمینه برایتان در نظرداریم که بدنیست آن ها را در پیش بگیرید تا به نتیجه مطلوب دست یابید اگر پزشکتان در زمینه  کاهش تری گلیسیرید در خونتان به شما هشدار داده بهتر است به برخی از این توصیه ها در ادامه مطلب دقت کنید .

♦ برای کاهش تری گلیسرید: کاهش وزن به خصوص برای افرادی که نوع چاقی های آن ها به صورت شکمی و یا فرم بدن آن ها سیبی شکل می باشد. عدم مصرف یا کاهش شدید انواع تنقلات حاوی قندهای ساده و تصفیه شده مثل شیرینی، شکلات، نوشابه های مختلف، چای شیرین، حلوا، خاگینه، کاچی، شله زرد، سوهان و گز و به طور کلی تنقلات و دسرهای حاوی قند و چربی عدم مصرف مشروبات الکلی کاهش مصرف مواد غذایی حاوی چربی های حیوانی به خصوص چربی های اشباع شده و جامد افزایش فعالیت بدنی مانند پیاده روی منظم، شنا، دوچرخه سواری و غیره روش طبخ غذاها مخصوصا آبزیان به صورت کبابی، آب پز، بخار پز و یا فر پز تهیه شده باشند. مصرف سیر در وعده های غذایی به صورت خام یا پخته شده حتما صورت گیرد. مصرف نصف فنجان لوبیای پخته شده بدون افزودن روغن در روز به کاهش موثر تری گلیسرید خون شما کمک می کند. استفاده بیشتر از انواع سبزی های پخته و خام، بدون افزودن روغن، به موازات کاهش میزان انرژی دریافتی نیز در کاهش تری گلیسرید تاثیر بسزایی دارد. از جمله موثرترین اقدامات جهت کاهش سطح تری گلیسرید خون، افزایش فعالیت های بدنی و انجام ورزش های مناسب سن و و ضعیت سلامتی بدن می باشد که ضمن کاهش چربی خون باعث افزایش سطح HDL نیز می گردد. مصرف امگا ۳ تاثیر مثبتی در کاهش تری گلیسیرید و بالا بردن HDL دارد. تهیه و تنظیم: ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: توصیه های رژیمی در هیپرلیپیدمی

توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران مبتلا به کلسترول 

ارسال شده در 28 دی 1395 توسط motallebi-b با موضوع تغذیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ اقدام ضروری برای کاهش تری گلیسیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..