تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف ۱۰۰ هزار نفر از لیست یارانه‌بگیران در یک ماه اخیر

به گزارش افکارنیوز، یک مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به روند حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه اظهار داشت: حذف یارانه‌ها طبق روال گذشته همچنان ادامه دارد و در این باره ملاک‌ها و معیارها براساس تبصره 14 قانون بودجه تنظیم شده است. 

وی افزود: طبق قانون حداکثر تا 24 میلیون نفر از یارانه‌بگیران باید حذف شوند و ماهانه تعدادی از خانوارها طبق ملاک‌ها و شاخص‌های موجود از لیست یارانه‌بگیران خط می‌خورند. 

این مقام مسئول وزارت رفاه خاطرنشان کرد: در صورت وجود اعتراض درباره این افراد می‌توانند به سایت مشخص‌شده مراجعه و روال اداری را طی کنند؛ در این خصوص کارشناسان وزارت رفاه به اعتراضات پاسخ خواهند داد. 

وی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به یارانه‌بگیران هر ماه با توجه به تغییرات موالید و متوفیان به روز می‌شود تصریح کرد: سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها هر ماه اطلاعاتی را با وزارت رفاه طبق آیین‌نامه موجود رد و بدل می‌کنند و در نهایت تعدادی از خانوارها طبق روال گذشته حذف می‌شوند. 

وی در پاسخ به این سوال که در یارانه پرداختی دی ماه چه تعداد حذف شده‌اند، گفت: در حال حاضر اطلاعاتی در دست نیست اما تعداد حذف‌شدگان در محدوده صد هزار نفر برآورد می‌شود و این روال تا پایان سال و تا زمان تصویب قانون بودجه سال آینده ادامه‌‌دار خواهد بود. 

این مقام مسئول در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی براینکه سه دهک از خانوارها برای دریافت یارانه باقی خواهند ماند، گفت: چنین چیزی در سطح دولت مطرح نیست و موضوعی در این باره نشنیده‌ام؛ طبق قانون تا سقف 24 میلیون نفر از یارانه‌بگیران حذف خواهند شد و درباره اینکه سه دهک باقی بمانند اطلاعی نداریم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه عاقبت گزارش وزارت رفاه درباره حذف یارانه‌بگیران در ماه‌های گذشته سرانجام چه شد؟ گفت: این گزارش برای امضای وزیر رفاه آماده شده است و برای ارائه به مجلس تقدیم نمایندگان خواهد شد. 

وی درباره ملاک‌ها و شاخص‌های حذف یارانه‌بگیران تصریح کرد: خط فقر، میزان رفاه خانوار و میزان درآمد سالانه تا سقف 350 میلیون ریال از ملاک‌های مهم حذف یارانه خانوارها است. به طوری که اگر خانواری بیش از 350 میلیون ریال درآمد داشته باشد طبق اطلاعات بانک‌های اطلاعاتی از لیست یارانه‌بگیران خط می‌خورد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف ۱۰۰ هزار نفر از لیست یارانه‌بگیران در یک ماه اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..