تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راکیتیچ: برای انریکه خودم را از پل پایین می اندارم

بازیکن کروات بارسا مدعی شده رابطه اش با انریکه آن طور که رسانه ها می گویند نیست.

به گزارش کاپ، در شرایطی که رابطه راکیتیچ و سرمربی بارسلونا اخیرا زیر میکروسکوپ رسانه ها رفته و صحبت از درگیری میان این دو وجود دارد، بازیکن کروات گفته به تیمش وفادار است: لوئیز انریکه به من کمک زیادی کرده است، مستقیما به من اعتماد به نفس داده است، درست مانند همه هم تیمی های دیگرم. این باعث شده با صبر و آرامش به کارم ادامه دهم. این انریکه بود که از باشگاه خواست تا مرا بخرد. اگر لازم باشد خودم را از پل به خاطر او پایین می اندازم. بدون هیچ چشم داشتی هم این کار را می کنم. فقط با یک نگاه یا یک لبخند. انریکه همیشه اعتماد به نفس لازم برای موفقیت را به تو می دهد. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راکیتیچ: برای انریکه خودم را از پل پایین می اندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..